Nonni. tässä sitä sitte TAAS mietintää että kuinkas edetään. Parru oli katossa valmiina niin siitä minä ajatuksen sain. Tässä kamppeessahan moottori otetaan irti VAIN OIKEALLE PUOLELLE takaa katsottuna, koska moottorin kiinnityskorvakot on vasemmalla puolella. kyllä se sieltä ulos tulee. Maltti on valttia. Tunnin sai ähertää ja ihan yksin pikku kätösin sain tehtyä tämänkin etapin.
Nii niitä kuvia..
So.. Here is stage where I had to put my brains on and figure out how to get engine out.
Nii niitä kuvia..
So.. Here is stage where I had to put my brains on and figure out how to get engine out.
ja kuvia vähä joka kulmasta ja liittimestä vaikka oliskin selvää huttua ettei voi väärin laittaa
lets take some pictures before is too late..
tässä oli nämä. jarrukatkaisija ym kiinnikettä
kaatumaraudan pultit
alapuoli vasemmalta
takaa vasemmalta
mahtaapi olla tällä hetkellä hukassa tuon eturattaan/ketjusuojan kaks ristipää ruuvia
virtaset
electrics
öljysäiliö irti
oil tank ripped off
kone kapaloituna vanhaan (on varmasti) imurinputkeen kiinni
engine tighted up an old vacuum pipe
tulee tulee. pikkuhiljaa
slowly and carefully
runkoa nitkuttelin tuonne seinään päin hiljalleen ja välillä katoin että mikään ei ota kiinni mistään tai jotakin letkua tai piuhaa vielä kiinni
the engine stands still and frame moved to the left side
no joo oli imurin putki vähä köykänen kun alkoi taipumaan. No ei ollut parempaakaan
no mutta sehän tuli ulos rungosta. Ja elämäni ensimmäinen moottoripyörän koneen irroitus. Check..
and there is it. It takes about one hour to this episode without any others help.
Seuraava etappi oli ottaa itse moottori suurennuslasin alle
next thing is check the engine
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti