keskiviikko 7. lokakuuta 2015

moottori pois rungolta / engine removal

Nonni. tässä sitä sitte TAAS mietintää että kuinkas edetään. Parru oli katossa valmiina niin siitä minä ajatuksen sain. Tässä kamppeessahan moottori otetaan irti VAIN OIKEALLE PUOLELLE takaa katsottuna, koska moottorin kiinnityskorvakot on vasemmalla puolella. kyllä se sieltä ulos tulee. Maltti on valttia. Tunnin sai ähertää ja ihan yksin pikku kätösin sain tehtyä tämänkin etapin.

Nii niitä kuvia..


So.. Here is stage where I had to put my brains on and figure out how to get engine out.


ja kuvia vähä joka kulmasta ja liittimestä vaikka oliskin selvää huttua ettei voi väärin laittaa

lets take some pictures before is too late..



tässä oli nämä. jarrukatkaisija  ym kiinnikettä

kaatumaraudan pultit

alapuoli vasemmalta

takaa vasemmalta

mahtaapi olla tällä hetkellä hukassa tuon eturattaan/ketjusuojan kaks ristipää ruuvia

virtaset

electrics


öljysäiliö irti

oil tank ripped off



kone kapaloituna vanhaan (on varmasti) imurinputkeen kiinni

engine tighted up an old vacuum pipe

tulee tulee. pikkuhiljaa

slowly and carefully


runkoa nitkuttelin tuonne seinään päin hiljalleen ja välillä katoin että mikään ei ota kiinni mistään tai jotakin letkua tai piuhaa vielä kiinni

the engine stands still and frame moved to the left side




no joo oli imurin putki vähä köykänen kun alkoi taipumaan. No ei ollut parempaakaan


no mutta sehän tuli ulos rungosta. Ja elämäni ensimmäinen moottoripyörän koneen irroitus. Check..

and there is it. It takes about one hour to this episode without any others help.


Seuraava etappi oli ottaa itse moottori suurennuslasin alle

next thing is check the engine

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti