Satula ja kahvakompleksi paloiksi. Jarrukahvan sisukset oli aika ryyteessä ja jumissa. Satulalle puhdistus, maalaus ja uusi sylinterin tiiviste. Pääsylinterin/kahvan osat uusittu
Front brake renew. Mastercylinder parts was rusted pretty tight and I had to use some violence to take them apart. Every peace is cleaned and painted. I put new master cylinder repair kit and new brake caliber piston o-ring. New brake pads have to order as soon I can.
putsausta
tälle tapille sai näyttää isän kädestä että herkistyi ja sai irti. Ruosteessa oli ja lujasti, Yksi syy jo valmiiksi heikon eetujarrun heikkouteen Tämän idea ilmeisesti olla satulalle se mikä tekee satulasta "kelluvan". Satula siis liikkuu varren päässä ja tappi on vasemmassa iskaritolpassa kiinni. tiiä sitte olenko ymmärtänyt oikein.. kunhan pysähtyy
(picture above) This axle was damn tight but some fighting with hammer and pliers it fell off.
kahvan sisällä nämäkin osat sai repiä irti vähän ronskimmin. Varsinkin itse sylinteri ja prikka
mukava maalattuja osia alkaa niputtamaan
parts painted
pultit olisi pitäny maalata
Have to paint those bolts
siinähän se nätisti. Letkun paikka pitää katsoa uudestaan kun tuo potikka, iskarin pölysuojan vieressä, tulisi lokasuojan kylkeen kiinni
And back in own place. Brake line have to put somewhere else.
hemmetin ilmausnippa mennyt pyöreäksi. Tämäkin vielä korjataan kertaalleen..
Airbleeding screw is also one of pieces which have renew
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti