Honda CB 750K '77 Cafe Racer

Eli kuinka honda muutettiin oman maun mukaiseksi käyttöpyöräksi minimaalisella rahankäytöllä.

tiistai 8. maaliskuuta 2016

kytkin- ja jarrukahva / brake- and clutch lever

Uudet kahvat saapui. Hyvin käy paikoilleen säiliö ehkä aika julman kokoinen mutta mitäpä tuosta. Ehkä toiseen paikkaan niin ei ole nii korkea.

New levers arrived. Good fittment. Brake reservoir is pretty big but not too big. Maybe place it somewhere else that it's not so high.




Lähettänyt Unknown klo 13.47 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

projektipäiväkirja/project diary

  • ►  2015 (21)
    • ►  lokakuuta 2015 (17)
      • ►  06 (6)
      • ►  07 (5)
      • ►  08 (4)
      • ►  14 (1)
      • ►  19 (1)
    • ►  marraskuuta 2015 (3)
      • ►  02 (1)
      • ►  12 (1)
      • ►  15 (1)
    • ►  joulukuuta 2015 (1)
      • ►  29 (1)
  • ▼  2016 (7)
    • ►  helmikuuta 2016 (3)
      • ►  06 (1)
      • ►  17 (1)
      • ►  21 (1)
    • ▼  maaliskuuta 2016 (2)
      • ▼  08 (1)
        • kytkin- ja jarrukahva / brake- and clutch lever
      • ►  28 (1)
    • ►  toukokuuta 2016 (1)
      • ►  02 (1)
    • ►  joulukuuta 2016 (1)
      • ►  29 (1)
  • ►  2017 (3)
    • ►  huhtikuuta 2017 (1)
      • ►  19 (1)
    • ►  elokuuta 2017 (2)
      • ►  29 (2)
  • ►  2018 (3)
    • ►  elokuuta 2018 (3)
      • ►  08 (3)
  • ►  2019 (1)
    • ►  helmikuuta 2019 (1)
      • ►  21 (1)
Teema: Vesileima. Sisällön tarjoaa Blogger.