tässä vaiheessa oli jo ajatus että mihinkähän sitä on taas ittensä laittanu
Pölysuojan alta löytyi tämmöstä...
under the right dust cover
vasen oli hivenen siistimpi
under the left dust cover
kyllä siitä vielä pyörä tulee
it will be bike again some day...
nopeusmittarin pyörijä oli täynnä gagaa, eli hiekkaa ja muuta vaseliinin kanssa coctailina.
Putsaamalla taas rullaa hyvin.
speed sensor was full of sand with vaseline. did not work very good. Good cleaning and back in business
ohjasulaakeri yläpää..
upper steering bearing
ja alapää
..and lower
erottelun suunnittelua
front shock absorber ripped off
iskarit tyhjänä. Ulos tuli harmaata ***vetin pahanhajuista lirua.Tuon keltaisen vadin alla oleva pikku pänisterin pohja hätäseen peittyi iskariöljystä.Onpa kumma kun keula sukelsi vaikka on huonot jarrut.
reason why front end dive deep in braking, shocks was allmoust empy of oil. Oil what came out was coloured gray and smell terrible..
Yllättävän yksinkertaiset sisukset. Ensikertalainenkin osasi laittaa hilut oikein takasi
surprisenly simple disassembly for rookie
Alakolmioon laakeri
new steering wheel bearings
putsattuna uusilla stefoilla
cleaned and fixed shock absorbers with new parts
ja eiku takasi paikoilleen.. Tässä vaiheessa ei ollut cafe racer ajatuksia.Homma ikään kuin karkasi käsistä.
back to the front. In this picture I hadn't thought about cafe racer yet.
Perusteellisen nättiä jälkeä tulee. Hienoa!
VastaaPoistaKun perusteellisesti lähdit tekemään hommaa, niin voin suositella, että vaihda emäputkeen ohjauslaakerit. Ne tahtoo näissä vanhoissa olla koloille kuluneita kuulalaakereita. Tilalle uudet esimerkiksi All Balls merkkiset kartio-laakerit, niin muuttuu ohjaus aivan älyttömästi herkemmäksi.